۱۳۹۷ شنبه ۲۷ بهمن
اعلام نتایج پروژه مستندسازی و تحلیل فرایندهای آموزشی دانشگاه الزهرا(س)
ارسال شده در تاریخ 1397/11/09
ساعت 12:49
مدیریت برنامه و بودجه تحول اداری و بهره وری با هدف افزایش بهره‌وری و کارآیی، اصلاح نظام‌های موجود و ارتقاء و رضایت ذی‌نفعان به بررسی و تحلیل وضع موجود فرآیندها، تحلیل شکاف و طراحی مجدد آن‌ها در سطح دانشگاه پرداخته است .
در این راستا فرایندهای آموزشی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه مشترکی که در روز یکشنبه مورخ 07/11/97 با حضور ریاست دانشگاه، مدیران حوزه ایشان و مدیر برنامه و بودجه برگزار گردید، دکترخدیور به ارائه دستاوردها و نتایج طرح مستندسازی و تحلیل فرایندهای سازمانی با استاندارد BPMN پرداخت.
تمرکز این جلسه بر فرایندهای آموزشی بود و گزارشی از طراحی انجام شده، اهم نقاط قوت و ضعف شناسایی شده و نتایج تحلیل شکاف انجام شده بر روی فرایندها ارائه گردید. در این پروژه 100 فرآیند آموزشی اصلی و 23 زیر فرآیند شناسایی، مستند و طراحی شده و با تکنیک های تحلیل فرآیند مانند PDCA، KPI/PROCESS، BENCHMARK و طوفان مغزی مورد تحلیل قرار گرفته اند که کارشناسان مدیریت برنامه و بودجه، کارشناسان معاونت آموزشی و متخصصان تحلیل فرآیندی در این کار مشارکت داشته اند. در ادامه فرایندهای کاندید برای تغییر و بازنگری مورد بحث و بررسی حضار قرار گرفت و زیرساخت ها و شرایط لازم برای اجرای تغییرات و طراحی آنها در قالب پیشخوان های خدمت بررسی گردید.
 
 
 
ارسال کننده:
تعداد بازدید:108
تصاویر مرتبط:


مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن:
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.